Thursday, September 27, 2012

KOTA SINGA ...

eh .. eh .. semalam aku baru jerrr hapdet blog aku niey ... tp aku nk hapdet lagi ... ngenge~~~ actually aku tengah tunggu turn aku presentation Defense Proposal untuk Thesis aku ... sementara nak sampai turn 2 aku nak mencorat coret cket laaa isi hati aku niey .... ( nie kan blog aku ... so, suke suki aku laaa nak tulis apa pown okeY???? lalalalal ^^

this time aku nak share ciket experience aku p Singapore Julai ary 2 ... ayat konon pergi 3 ary 2 malam ... rupe-rupenyerrrr????? (cerrr korang teka?? heheheh ^_* ) .... aku p singapore 2 satu hari jerrr ... selebihnya banyak d habiskan dekat area johor 2 laaa ... frust tol aku time 2 .. tapi xperr la kan ... at least aku taw laaa jugak Mall Batu Pahat 2 .. hehehe


masa aku p Singapore ary 2 beselaaa pergi ramai2 naik bas ... law nak tunggu family aku memang xbawak laaa kan .... so, daripada aku duk tunggu family aku bawak baiklaaa aku amek inisiatif sendiri dengan ekot member2 kolej aku p release tension kat sana ... hehehe

bergaya jap .. hehehehe



      Banyak gak tempat2 menarik yang kiteowang tengok at sana .. first sekali pas jerrr kena check at imigresen and kastam at sana , kiteowang terus p Arab Street ... cerrr korang sumerrrr bayangkan ... dari kul 10 pagi sampai laaa 2 petang at sana ... gilerrr lama kowt ... 4 jam 2 xtahu nak wat perrr ... setakat sejam 2 nak jalan2 at sana boleh laaa lagi ... niey x????? korang bayang kan kiteowang p sana betul2 p jalan jerrr .. bukan shopping ... bapak mahal kowt barang2 at sne ... 1 dolar Singapore 2 b'samaan dengan RM2.50 kita ... hahaha ... nasi goreng KAMPUNG mamak dye 11. dolar ... bile di kira2 duit kita adalah kira2 RM27.50 satu pinggan ... memang xmakan laaa kan ...

          kebetulan hari hujan time 2 .. aku n 3 orang kawan aku yang lain make decision utk lepak at restoran mamak ... kteowg order 1 nasi goreng kampung, 1 mee goreng , n 2 gelas air ... kongsi 4 orang kowt ... hehehe ... banyak sangat sampai kiteowang pown xhabis makan .. padahal dah berkongsi 2 ... hehehehe .. nampak sangat kiteowang niey diet kaaan ... ( badan dah kurus pown nak diet) ...


besarkan pinggan restoran mamak niey ... weeee ^^





        eh ... eh ... lupa plak aku nak cakap ... Arab Street at Singapore niey lebih kurang cam JALAN TAR at Kolumpor 2 jerrr kowt .... xde yang istimewa pown ... tapi lau korang yang nak pergi t kowt2 laaa nak bawak balik cenderahati like tshirt or keychain leh laaa korang pergi sini okey ... pastu bawu laaa kiteowang sume pergi Pulau Sentosa and Universal Studio ... yang niey laaa saat2 yg paling kteowng tunggu ... baru best ... hehe ... tapi disebabkan kteowang xcukup masa time 2 xlaaaa pulak kami jelajah semua tempat ... hehehehe .... hopefully korang enjoy tengok pic2 yang cute lagi comel niey okey :)





No comments:

Post a Comment