Saturday, September 15, 2012

Agent On Boarding (AOB) Melaka

2 Months ...????

Hehehe .. Ary niey aku nak story-mory laaa sikit tentang Experience aku dkt Melaka selama 2 bulan start from MAY till JUNE 2012 .. Time tue aku baru jerrr abis Final Exam semester 4 .. kiranya cuti semester laaa niey aku p sana ... hehehe ..
       Nak dijadikan cerita actually aku niey bkn nyerrr nk sangat pown pegi kursus tue ... tapi disebabkan aku niey yg baru frust dgn buah aty (yang skrang niey dah mati dlm aty aku niey .. kuang3x) aku pown amek laaa inisiatif utk join jerrr w/pown dlm aty ckp xbest 2 bln duk sana .. Betul apa yg aku pk ... mmg xseronok pown ... for the first time mmg aku ase cm nk blk jerr .. masa 2 aku dgn 14 ag kwan2 yg sama kolej dgn aku .. atas berkat dan usaha aku yg kental nie ... aku pown decide laaa nak stay at sana for 2 months... 
    sabar2 k ... yg kt atas td 2 semua baru intro jerr .... warm up dulu laaa ... hehehe ^ ^ ....

AOB 10 DAYS

Sebelum mulakan exercise pagi2 da hirup angin laut ... hehehehe

Kota A Famosa
di sebabkan jiwa aku yang kental niey laaa pas 2 minggu aku dapat cuti, aku n kwn2 yang lain pown mula laaa ekot kursus yang betul2 kursus .... kursus nie at SECURE CORPORATE SERVICES, MELAKA .. hehehe ^^ For the first day ok laaa ... tempat tinggal selesa.. m'hadap laut lak tue ... bilik plak 24 jam aircond pasang jerrr .... aku pown 24 jam gak laaa berstoking dr dlm kls smpai laaa tido ... kuang ...kuang .. kuanggg ... nasik baik mandi jerrr aku x pakai stokin ...  yang paling aku suka tempat niey betul2 dekat bandar Melaka ... n aku hari2 jugak laaa pergi ke sana untuk mencuci mata yang tak berapa nak sepet niey .. huhu .. 


Niey laaa pemandangan laut time senja2 ... ^ ^

   Banyakk benda yg aku belajar selama 2 bulan aku kat sana ... jap ag aku share moment2 indah aku n kwn2 kat sana k .... n moment niey kalau dapat laaa aku nk ulang semula n creates moment yg lagi indah dr biasa ... hahaha (ceh jiwang plak aku niey kan ...) lalalala ...
Bersama kawan2 satu group exercise ... Yang comel n kecik sekali 2 of course laaa aku .. sblh aku plak Dee, Sabrina, Ieyla n Kak Hajar .. yg blakang 2 Adam n Paul ..

ada xgaya model kami niey???? agak2 pas x masuk URTV .. lalalalala



3 keping yg kat ats niey masa kami p melawat Melaka River Cruise .. mmg best gilerrr laaa .. Next time nak pergi lagi ... xrugi kowt ... 


niey laaa habuan kami .. dah penat2 pusing 1 bandar Melaka cari client p hilangkan stress dgn karaoke ... yg paling best lak dpt jmpa ngn Chef Wan at KFC MP ... untung laaaa ... ^ ^
setiap hari dapat duit ... hehehehe .. n tiap2 hari jugak kami shopping ..

Welcome 2 Taming Sari ...
Dinner time ...

BBQ .. nyummm2 ...

akhirnya , tamat jugak kiteowang punya study AOB ... daaa graduate pown .. hikhik .. prasan baru jerr kursus 10 hari nk graduate ... ilmu pown xcukup ag .. lalalalalala

No comments:

Post a Comment